سراتو بدترین خودرو ی کره ای ایران

عنوان بدترین خودرو کره ای ایران متعلق به کیا سراتو است این خودرو یکی از زشت ترین خودرو هاست که با قیمت حدودی 90000000تومان ارزش خرید پایینی دارد با توجه به تضاد قیمت بازار و کارخانه شایان ذکر است.

کیا سراتو

مقایسه کیا سراتو با فولکس واگن گلف و مزدا 3

 

کیا سراتو جزء ماشین‎هایی است که فرمان‎پذیری آن در پیچ‎ها زیاد خوب نیست ولی حالت سردرگمی و شناوری ندارد. سواری این خودرو تیز است و بازخورد آن به خوبی در داخل کابین خودرو حس می‎شود. از این‎نظر، مزدا و فولکس توجه بیش‎تری نسبت به طراحی خودرو داشته‎اند، به‎گونه‎ای که فرمان آن‎ها انعطاف‎پذیری بیش‎تری داشته و کنترل سواری آن‎ها بهتر است. با وجود بالاتر بودن قدرت موتور کیا، سرعت آن هم‎چنان از بقیه پایین‎تر است. موتور با حجم 2,400 سی‎سی، به خودرو شتابی کم و بی سر و صدا بخشیده‎است. دیده شده که در مناطق شهری، علاوه بر تعویض دنده که با ارتعاش همراه است، خودرو در حین حرکت تکان و ضربه دارد.

 

مقایسه کیا سراتو با فولکس واگن گلف و مزدا 3
مقایسه کیا سراتو با فولکس واگن گلف و مزدا 3 مقایسه کیا سراتو با فولکس واگن گلف و مزدا 3

 

صندلی‎های سراتو خیلی تخت و محکم هستند و نشستن بر روی آن‎ها بیش‎تر شبیه به نشستن بر روی کیسه شن و ماسه است و ساپورت خوبی نیز از طرفین راننده ندارند. در فضای داخل سراتو، حجم بیش‎تر فضا در بخش جلو متمرکز شده است. در هر حال، صندلی‎های عقب بسیار راحت‎تر از مزدا هستند. حجم صندوق‎عقب کیا با حجم صندوق گلف تقریباً یکسان است. هم‎چنین، صندلی‎های عقب آن تاشو هستند و توزیع وزنی آن‎ها به‎صورت 60/40 است. گفتنی است، برای تا کردن صندلی‎ها ابتدا باید از طریق صندوق عقب، قفل صندلی‎های عقب را باز کرد و سپس از درب‎های کناری آن‎ها را تا کرد.

 

مقایسه کیا سراتو با فولکس واگن گلف و مزدا 3
مقایسه کیا سراتو با فولکس واگن گلف و مزدا 3 مقایسه کیا سراتو با فولکس واگن گلف و مزدا 3

 

سراتو که در این گروه دومین خودرو از نظر قیمتی به شمار می‎رود، امکانات زیادی از جمله سانروف صندلی‎های با روکش چرم مجهز به گرمکن، و تایرهای گودیر (Goodyear) است. شایان ذکر است،آن‎چه از همه جذاب‎تر است، چراغ های کیلومتر سنج به آرامی روشن می‎شوند و نوار باریک قرمز رنگی در پیرامون کیلومترشمار ظاهر می‎شود. این نوار رنگی، رنگ‎های سیاه و مشکی صفحه کیلومتر را روشن کرده و بر زیبایی آن‎ها بیش از پیش می‎افزاید. کنترل دکمه‎های روی فرمان تلسکوپی که قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد، با دست بسیار راحت است. با همه این اوصاف، سوال بزرگ این است که چه کسی بین این و مزدا 3 این را انتخاب می کند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 10 مرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط پارسا